Nedräkningen har börjat!<3<3

Hej snuttisar!<3
Nu har nedräkningen börjat vill jag lova 2dagar kvar, Nevositeten börjar bli påtaglig faktist fast så var det sist med fast det släppte så det ska det nog göra denna gång med:P Men shit va lajbans det ska bli:) Det enda jag är lite smått oroad över är att 1. Han inte känner igen mej fast det har jag räknat med att han inte gör, 2. Är för feg för att uttrycka min kännslor till han<3, 3.Någon dum dörr vakt inte släpper in oss, 4. Att jag är tvungen att skriva ett brev för att han ska få reda på vad jag känner tycker vill!! Dom som fattar dom fattar dom andra kan skita idet.

Skönt att hör att allt flöt på och var najs i  muminland:P tack carrå för uppdateringen och pratet<3<3 love to you!
det är jätte skönt att få prata med dej allt känns så himla bra då!

Hoppas på det bästa att han kanske känner igen mej och att jag inte är för feg för att säga vissa saker....
Men det blir bra även om snutten inte skulle känna igen mej!<3 LÄNGTA LÄNGTA inte bara efter snutt utan dom anndra med:)<3 Nu blir lite plugg kanske skriver lite senar men det är inte hundra!
Pusss på glas rutan mina söta<3 Älskar er! / Eran  jonnaaaaaa med- aaaaaaaaaaaaaaaaaa  xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0