Stockholm, Camilla/ Tony, hemgång!<3<3.

Hej mina älskade vänner!<3
här uppe i Sockholm är det jätte bra, hoppas det är bra hos er oxå :P Igår umgicks jag med Tony en super snäll och gullig kille som jag och David och Camilla träffade här uppe i sommras genom en gemensam kompis! Tony är verkligen otroligt snäll:)<3. vi hade det kul gick och pratade om saker som behövdes tack för det:)<3. sen när jag satt på tåget tbx så ringer min pälsk Camilla och frågar om jag vill att hon ska komma upp och sj klart ville jag det tre h senare var hon här uppe hos sin pappa:P Och idag har jag spenderat dagen med camilla och tony det var jätte kul jag har oxå varit och besökt min kära kusin och hennes två veckor gammla dotter maya<3.
DET var mycket kul jag älskar er<3<3. Och imorron blire Camilla och jaag tills tony har slutat skolan sen blire han och sedan när micke har slutat jobbet blire han oxå hoppas jag:)<3. stan here we come jag och Camilla:P<3. sen onsdag blire hemgång, men jag är tbx sanrt igen:P<3 men ni här  jag kmr aldrig glömma er<3<3. och ni hemma vet vad ni betyder jag älskar er, och ni som inte bor i sthlm lr motala men som betyder mkt för mej jag älskar er med ni vet vilka ni ä:P<3<3.
aja all for know :) bajz bajz :' å kärleek / eran jonna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0