skola, trött , plugg och linköping:P

hej alla söta<3
nu ska jonna blogga en snabbis hehe:D jippie!! nevars seriöst nu.
skolan idag va nice alltid roligt att träffa alla i klassen:) men det där med läxor fattar jag inte va ska det vara bra för man skulle kunna göra allt i skolan ist!! men men det är bara visa kämpa glöden och kämpa på en vacker dag är det slut på den uppgiften läxorna asså :P efter skolan drog jag och älskade pernilla till lkpg och ahde mys blev b.l.a ett par sjysta skorXD och sedan efter det blev det hem och plugga lite sedan hamna här;) och nu blire sova är typ slut!! godnatt sov gott mina söta<3 jag älskar er allihoppa pussåkärleek <3 /eran jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0