Tjenixen!

Hejsvejs i lingonskogen:P
Det har hänt mycket på sist tiden:D allsången var super duper hehe:P tjo och ståhej var det kul kul:) Det går som tåget för grabbarna och det glädjer hela mig:D det gör mig så lycklig att veta att dom når stora framgångar i det dom gillar mest!!  Och för D blir det spridning i världen oxå han har slått ryssland med storm woho det är så sjukt kul:P:P..


Men något som jag tycker är mindre kul och något jag blir lite orolig över när jag tänker på det är deras häktigska schema, det är helt sjukt dom är nästan aldrig hemma dom har haft 4 semester dagar denna sommaren, Dom sover för lite dom stressar dom har inte en lugn stund dom hinner knappt äta och ibland måste dom åka mitt i natten från ett gig till det anndra för att hinna till nästa dag om det är en bit bort :O asså det skrämmer mig för jag tänker hur länge ska dom orka hålla på såhär! jag tycker att det borde bli lite lugnare tempo på det hela! men huvudsaken är väl att dom har kul, fast man ser ju hur slitna dom börjar bli och det är synd skulle dom få lite mera sömn skulle dom oxå orka röjja mera:D jaja något måste göras tycker jag.
 
idag har jag tråkat hemma hela dagen och kmr göra det hela kvällen med! Ta hand om er där ute och gör inget dumt ni kmr ångra! ily<33 puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0