Midsommar:)!

Hejsvejs.
Idag är det Midsommar afton, Hm den längsta dagen på året ELLER? haha Whatever xD. Den spenderades iaf så här!
På dagen gick jag till Ngr Vänner och hade lite trevligt bla med david:) Sen när jag kom hem så fixade jag lite och så åkte vi till min bror och grillade samt firade deras äldsta dotter som fyller 12 idag:) det var mys hos dom så jag kom nyss hem!

Hoppas att Grabbarna har det fett nice oxå på deras välförtjänta semester:) Danny är i stugan med Janna och hennes familj, i Småland.
Erik är hemma i Uddevalla:) och Matte det lyllot är i Italien på lite semester:) Ni är värd det mer en ngn annan!

Så nu ska jag väl hitta ngt kul här framför datan lr cheka dumburken:) Vi hörs hoppas ni oxå har haft en bra midsommar afton:) Pusslove...
<33<3<3.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter som en bra midsommar!:) Hoppas du får en toppenbra fortsättning på helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0