praktik, saknad och lovet!<3.

Heeej snuttisar och pluttisar<3.

Nu har jag börjat min praktik det gjorde jag i måndags det gick fin fint:) Alla barnen är snälla och gulliga:P
Så nu är det tre veckor med praktik kvar hehe nice! I går så åkte min kära mamma till thailand lyllo på dej mammi<3. Saknar dej redan assså men dom två veckorna kmr bara flyga i väg. sannah min kära jag saknar dej så vad ska jag göra:/? vi måste ses på vårat påsk lov det skulle bli så bra:D<3.

E.M.D killar jag kan inte säga annat en att ni är fantastiska:D<3. danny hoppas att du hade en fett nice 22 års dag:P
du är toppen värd det iaf! igår var du bäst i både LD och så ska det låta, och remember även att det kmr mot gångar ibland så måste du ge dej tusan på att klara detta för jag vet att du vill och kan<3. KÄRLEK TILL DEJ GUBBEN!:*

lovet ska jag som sagt antagligen spendra en del av hos sannah baby<3. det kmr bli fett nice vi har galet mkt som vi behöver prata om m.m.!

mera kul kommer snart:P slut för idag tack för idag, over end out:) pusspå glas rutan kärleek/ jonnaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0