Bloggning:)


Hejsanhej!
Vad gör alla som har lov nu då? hoppas alla har det mycket bra och hittar på massa roliga saker:) Själv så har det varit e n ganska lugn dag idag! jag ahr chillat framför datorn och lyssnat på rix fm typ halva dagen det va myys,,,
Snart ska väl david och jag skojja till det med ngt men vad vet man aldrig med oss=)
igår va jag ute och fotta lite fina bilder nere vid vatten dom vart brao:) hmm vad ska jag mer säga om allt? jo jag vill ha sommar och studenten och massa mera:):) woho:D

Nehe nu ska jag loada lite till och sen gå och möta davidsonen!<3:D Hoppas alla får en mysig söndag kväll:)
Sköt om er alla! Pussarochkärlek i massor, Eran Jonna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0