Dagens blogg kommer här!:D

Hejsanhej alles : )





Idag ska jag och David göra stan här i Motala:) så det blir kke lite shopping vi får la se.... Myys kommer det iaf bli :D
Igår vaknade jag av en så jävla bra överaskning så det finns inte, jag trodde jag skulle skrika tills jag tappat rösten! Men så vart det inte som tur var:) Men min kära pappa trodde nog att jag hade blivit helt galen eller ngt... Först så kommer  Mr Erik Segerstedt hit till lilla Motala vilket är helt klockrent:D Och sen ngr dagar senare så ska jag och some nice people åka in till härliga Norrköpings city, så vi kke ses där:D Ha en bra dag och sköt om er väl:) Puss och kärlek! / Eran Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0