Skäms på mig._.

Hej alles!
Nu har jag hamnat i blogg torka igen, men jag ska komma igång igen jag lovar:) Det har varit lite granna att göra i skolan nu så jag har inte hunnit bloggat på jädrans länge! Men nu ändra vi på det va?:):) Hoppas alla där ute mår riktigt bra asså,,,, Det gör jag för guess what whaaaaaaaaaaa nästa vecka äre lov:D Jippey:P Så efter längtat verkligen:) Detta blir nog ett lungt och skönt lov iaf som detverkar nu men vem vet det kanske kommer ngt oväntat som det brukar göra!


Efter som mormor är sjuker och ligger inne så blire inget sthlm detta lov iaf om det inte blir så att jag åker och hälsar på lollo love en sväng vi får se:P  phuuu vad sleepy jag är då tror faktist jag ska göra mig ordning och gå och sova:) Så här tidigt vet jag inte om det har varit på riktigt länge:O;P men men skönt äre iaf:) Sov gott alles och sköt om er så ses och hörs vi!    Natti natti Pussåkärlek, Eran Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0