Vår!

Hallåhej alles!:)
Åhhhhhhhhhhhhhhhhhh, :D Vår det är underbart väder ute och just nu är det 15 grader ute på min termometer! Härligt att det börjar komma värme igen, det är ngt jag verkligen har saknat:) Hoppas ni alla sötisar har det underbart bra i detta härliga vår väder och bara har det skönt:D  Jag hade verkligen velat åka till E-tuna imon men det är typ aldrig ngt sånt som blir som jag vill:( men men det kommer ju flera ggr det vet jag, men det känns fan som om jag har missat så jävla mycket lixom!  Men jag ska fan inte banga på minsta lilla nu alltså utan jag är här för att stanna och köra som aldrig förr:)

It feeels goooood jag hoppas bara på att det blir mycket i sommar åxå och nu innan själva sommaren börjar:)
Men just nu finns det ju antingen västervik den 25 april och borlänge den 26 april att välja på hmm okej båda är ju inte ett sten kast bort men det skiter jag i jag är villig att betala bensin:D Bara ngn kör mig!  Nehe nu funderar jag på om jag ska ut i solen en sväng kke fota eller bara gå en lite sväng,,,


Ha det sweet alles och sköt om er väl:) Pussar eran, Jonna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0