Annlouise Persson!

Hej där!
Hmmmm, Nu så vet jag inte mera än att jag är galet glad att LOLLO kmr imon, phuuuu iam saved haha nevars skämt åt sido:) Men vi ska ha sjuk roligt tsm som vanligt! jag längtar tills på lördag, men hualigen va nervit det kmr vara och om jag är nervig undrar då hur nerviga grabbarna är. Önskade bara att jag hade fått chansen att önska dom ett stort lycka till, men så vart inte fallet tror jag om dom typ inte ska va på rix men dom åker väl te Leksand imon så det blir nog inget tyvärr!

Jag hoppas verkligen att jag får träffa dom snart.... Om det inte kmr nått snart så ska jag personligen tvinga mamma att åka med mig på kryssning i Mars:) Och då måste hon följa med.

För er som inte vet så är jag i Stockholm för tillfället och efter som jag har lov så spenderas det hos mormor!<3  Idag var jag på stan och shopa lite roligheter...  Aja nu vet jag inte vad jag ska hitta på imon 20 i 1 iaf så ska jag möta lollo vi tåge:D:D Åhhhhhhh jag längtar så jag tror jag spricker!  Klockan är ju lite nu så jag ska väl ta och runda av lite....
Goder natt alles sov gott och vakna tort:) Och RÖSTA PÅ MELLO FÖR GUDS SKULL!<3.
Kram å puss å kärlek, eran Jonna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0