Besluts-ångest i högsta grad!

Hej alles.
Kan någon för klara för mig vad man ska med beslut ångest till? För asså det brukar väl för det mesta gå väl men om man råkar fatta fel beslut då, what about that!!! Jag är rädd att jag gjort det nu och då kommer jag tänka på det i en lång tid fram över. i Hate it really bad-_-..... Men ngt säger mig att det kommer ordna sig ändå även om det skulle vara så att jag fattat fel beslut nu.

Lollllllllllllllllllloooooo  vart är du när jag behöver dig som mest???? Jo i Kristianstad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  mahhhh, jag vill att du ska komma nu inte på onsdag jag saknar dig älskling!<3


Phuuuuuuuuuuuuuuu! Nu har jag snackat av mig lite argo grejer som jag grubblar över, så nu känns det lite bättre men jag håller tummarna galet för att det ska lösa sig! Jag hoppas att ni alla mår fin fint, och att dom som har lov tar vara på den tiden:) NEHE, om man skulle ta och sova lite kanske? Hmmmm tror faktist det! Natti natti alla sov gott.
Lot´s of love- eran Jonna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0