*

Hej alles!
Fy skäms på mig jag har inte bloggat på över två månader -_- Vilken dålig blogerska jag är...
Men nu ska dt bli ändrig på dt kan jag lova för nu när jag inte bloggat på så länge så har jag massor att skriva om serru:D Hoppas ni hare fajn fajnt där utre wherever you are? Just nu är jag ute på praktik, jag är lärare i en förskoleklass och ungarna är så snälla å söta så dt finns inte aj love them deeply!:D Snart äre sport lov åxå, kommer otroligt lägligt för min del haha! nevars dt ska bli kul och skönt:) jag ska spendera hela lovet uppe hos mormor i Stockholm och jag ska få träffa min Lollo love igen, åh vad jag har längtat efter dt jag har saknat henne fett mycke asså! Vi har masssor att prata om och vi kommer ha galet roligt, för dt är ju tusan 3 månader sedan sist ju:O Fast den tiden vi fick på dt höst lovet tsm kommer jag aldrig glömma shit dt varså underbat roligt och vilka oföglömliga minnen vi har tsm:D Jag säger ba Ehmmmmmm, krock oj "Wacko face" xD hahahahaha fy fasen assså:D Jag vart allt lite orolig där förs kan jag säga.
Lollo min älskade du och jag är som gjorda för varran:D och du vet hur glad jag är att vi träffades den där kok heta sommar natten i Juli!<3 Jag älskar dig du är otrolig:)
Nehe om man skulle plugga lite kke?=) Men jag åter kommer! Maby tonight lr imon vi får se.
Kärlek påeder alla, eran J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0