Summer time!

Hejsan hej alla:)
Nu vare ett tagsen igen jag har inte glömt bort att blogga jag lovar det har varit mycket i skolan så här sista månaderna innan studenten , och sen har jag jobbat en massa med så jag har inte hunnit tyvärr! Men så fort jag får en stund över så bloggar jag filitigt jag lovar:) Hur lever livet för er då:D? Bra hoppas jag! Nu hare ju börjat att bli lite sommar i södra och mellersta Sverige och det tycker jag är toppen:) Då kommer den bästa tiden på hela året och jag får bestäma, för att man kan lixom vara ute dygnet runt om man så skulle vilja det det är varmt man behöver inte ha så mycket kläder på sig m.m. det är en underbar kännsla:) Sedan kommer ju det som slår det mesta assså helt klart:O haha! Sommar turnerna:D:D Och gigien ute! Dom är så SJUKT bra så det finns inte,,,, Kommer nog bli några stycken under sommaren tror jag:D Med start på fredag:D:D Då börjar 2009 års RIX FM FESTIVAL:D:D Och det börjar vi sommaren med! Känns otroligt kul.


Sen så blire att åka runt i sverige med allt och alla typ:D kommer bli toppen tror jag, och sedan blire väl att åka ngn stans med mamma och dom under sommaren tror jag för sen i Augusti typ blire att åka typ utomlands med mamma och ngr med så det kommer bli så bra:D:D  Men STUDENTEN är ju oxå ngt som ligger varmt om hjärtat!:D


Nu ska jag käka så vi hörs, Ha det fett och sköt om er:D:D Pussokärlek...<3 /  Eran Jonna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0