Superblogg!

Hej alla:)
Hoppas allt är fett bra med er?, med mig äre så bra som det kan bli vilket känns skönt! Hoppas alla har haft en skön och mysig lång helg:):)? Det har jag onsdags var lugn och skön torsdags var det fest i Ulrika med klassen den kvällen /natten vart mycket bra:) fredag var också lugn bara jag kommit hem igår vare träffa lite folk kolla balen här i stan och sedan när jag kom hem så hade vi gäster hemma så hela den dagen va full rulle på:) Och idag blire nog kke plugga lite ta det lugnt igen och sedan antaglingen träffa cammo:D

Men nu ska vi ta lite grejer som ska hända den kommande veckan:) Imon ska jag vara ledig för att jag ska till läkaren i lkpg på tisdag äre som vanligt plus att jag ska till frissan 16.00 och klippa och färga håter:) Jippey ska bli galet härligt med lite förändring känner jag! Onsdag och typ som vanligt plus att vi ska grilla hela klassen hos våran mentor tessan:) Det ska bli myyys!! Och trorsdag är jag ledig hela dagen med för jag har inga lektioner då sounds nice to me:D Hehe och sedan på kvällen äre ju Emd i nkpg ffs:D:D Kommer bli fett det är jag och älsklings david som ska åka! Myys . miljoner kommer det bli:) Fredag blir som vanligt tror jag, sen lördag äre klass fest som vanligt fast ute hos mange denna gång de festerna är gryma:D I love it! Så vad ska ni göra i veckan då??:D Ha det fett nice så hörs vi:) Sköt om er ordentligt hörrni:D Lovelovelove / eran Jonna.
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0